Úvod>Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Pravidla obchodu

  1. Veškeré objednávky jsou považované za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje souhlas s pravidly našeho obchodu, s možností platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámení se s ustanovením o ochraně osobních údajů.
  2. Žádáme Vás abyste ve svém zájmu uváděli pravdivé a přesné údaje v objednávkovém formuláři. Každá objednávka je po odeslání potvrzená e-mailovou zprávou ve které máte možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů. Je-li v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.
  3. Dojde-li mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně ceny. Platí cena uvedená v jíž uskutečněné objednávce.
  4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud se jedná o chybějící, nebo nepřesné údaje.

Dodací podmínky

  1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží. Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty s možností vyzvednout si je osobně.
  2. Zboží je expedováno do 2 pracovních dnů po obdržení objednávky, je-li zboží skladem.
  3. Při platbě předem, maximálně do 2 prac. dnů po obdržení platby na účet uvedený v objednávce.
  4. Zboží u kterého je uvedeno „ Na objednání“, zejména pokud jde o větší množství, znamená, že Vám dané zboží objednáme a o datu doručení Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky. Zpravidla se jedná o 2-4 pracovní dny od Vaší objednávky. Děkujeme za pochopení!
  5. U každé dodávky zboží je přiložený daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.

Výměna zboží

V případě, že je nevhodná velikost, barva, apd. , Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost či barvu.

Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.

Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy ( Občanský zákoník pro fyzické osoby, Občanský zákoník pro právnické osoby).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

  1. Zboží bylo poškozeno při přepravě. Takto poškozené zboží nebo jeho obalu je nutné řešit ihned s dopravcem. Zákazník není povinen takto poškozené zboží od dopravce převzít a musí o poškození neprodleně informovat prodejce.
  2. Zboží bylo neodbornou aplikací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelským návodem na produktu( pokud u výrobku existuje).
  3. Zboží bylo použito v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  4. Zboží bylo poškozeno působením živlu.
  5. Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  6. Zboží bylo poškozeno v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné normě ČSN.

Postup při reklamaci:

  1. Informujte nás o reklamaci e-mailem nebo telefonicky.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naší adresu.
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Odstoupení od smlouvy:

Kupující má dle §53 ods.6zák.40/1964 SB. (obč.Zák.) právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací.

Ochrana osobních údajů

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, proto se snažíme množství těchto dat minimalizovat na nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám o ochraně osobních údajů.

Od zákazníka, fyzické osoby jsme povinni při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, e-mailovou adresu, telefonické spojení. Uvedené údaje jsou nezbytné k identifikaci a komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. V případě, že nakupujete jako firma potřebujeme také adresu sídla firmy, IČO, DIČ. firmy.

Údaje o Vaší činnosti, nákupech a reklamaci v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Data, která o Vašich nákupech a Vás získáme, chráníme před jejich zneužitím, nikomu je neposkytujeme, vyjma společností zajišťující přepravní služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum o zákazníkovi, potřebné k vyřízení konkrétní objednávky.

Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách.V každém případě v zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit, že si nepřejete nabídky zasílat.

Váš souhlas

Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

Webové stránky vytvořil Acceler